Пошук

Маніпуляція маркетингу.


Як на Вашу думку, чи вдало підібрано маркетинговий хід у сфері надання послуг з безпеки, від побутової сфери торгівлі ? Зокрема коли йде мова, наприклад, про безкоштовний монтаж, чи установки в подарунок? Як ви вважаєте, чи достатньо проінформований покупець послуги із цими поняттями, зокрема в сфері надання послуг з безпеки? Наведемо приклад безкоштовної установки, - так, це можливо, але чи буде достатньо налаштоване обладнання для ефективної роботи під час такої послуги? Якщо камеру відеонагляду можна прикріпити за 250грн - і цю суму подарувати,то як тоді із налаштуваннями цієї камери на детекцію руху, до прикладу, чи зону вторгнення із миттєвим відправленням повідомлення на телефон замовника? Чи приміром, налаштування датчика охоронної сигналізації на ту чутливість, при якій він буде спрацьовувати виключно на події, рекомендовані замовником? Згідно нашого аналізу, досвіду монтажів, впродовж 8 років, і використання новітнього обладнання з ринку безпеки - такі заяви та маркетингові ходи є ніщо інше, як заманювання потенційного клієнта у пастку неадекватної поведінки в роботі обладнання, не освідомленість у використанні усіх можливостей та функцій. Приміром, для налаштування одного вуличного датчика руху на точні спрацювання під різні ймовірні випадки йде до 45хв часу: збереження налаштувань; тестування їх під різними кутами; швидкістю реакції; тестування датчика на різні подразники; глушіння і тд... А для налаштування цифрової камери на "всю потужність" функціоналу можна затратити декілька годин: день-ніч, номерні знаки, обличчя, зони детекції, функції відправки повідомлень та ін. Пишіть думки - ми формуємо зміни в підході до дискусій із клієнтами, а також задаємо рівень якості та довговічності виконання робіт із влаштування безпеки.


47 перегляд

© 2020 Інтелектуальні системи безпеки"www.VIDCOM.com.ua"

 ФОП Кандиба А.М.                                    Пріоритетний регіон обслуговування - Волинська область

  • Grey YouTube Icon
  • Facebook - Grey Circle